افلام سينما مرح
ارجو التسجيل لمشاهدة اروع افلام سينما مرح
لوحة الاقسام.

افلام رومنسية
افلام رومنسية

افلام الاكشن
افلام الاكشن

افلام مصرية
افلام مصرية

--

افلام رعب
افلام رعب

--

افلام المغامرات
افلام المغامرات

فيديوكليب
فيديوكليب

افلام رعب
افلام رعب


سجن جوانتانمو

صفحة 4 من اصل 18 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 18  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف Admin في الثلاثاء 24 مارس - 3:32:14

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هنا يا شباب المنتدى

هنلعب لبة سجن جوانتانمو

وشروط اللعبة بسيطة

وان شاء الله هتعجبكم


1- يحق لجميع الاعضاء حبس اى عضو باستثناء الادمن لايجوز ادخاله السجن

2 اقصى مدة للسجن هى 12 ساعة

3 -يجوز للاعضاء اخلاء سبيل المحبوسين



4- فى حالة حبس فخامة الرئيس من قبل الاعضاء لا يجوز له العد فى لعبةفخامة الرئيس

5- جميع شروط اللعبة قابلة للاضافة والالغاء والتعديل


6- ممنوع على اى عضو حبس اكتر من عضو فى وقت واحد


عدل سابقا من قبل Admin في الثلاثاء 7 يوليو - 4:43:53 عدل 2 مرات
avatar
Admin
.
.

تاريخ التسجيل : 06/11/2008
عدد الرسائل : 272
6
1

http://marhh.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل


رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف نيرفين في الخميس 23 أبريل - 5:57:20

يالهوووووووووووووى
نمـــــررررر نمـــــــــــرررررررر
يالهوووووووووووتى
نمر بقا عصفور يا نااااس
خلاااااص يا حساااااام
اتعظت واتعلمت وتوبت
ههههههههههه
نمرررر ده انت كده خلاااااااص


avatar
نيرفين
مشرفة عامة
مشرفة عامة

انثى تاريخ التسجيل : 12/03/2009
عدد الرسائل : 1901
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف ريم في الخميس 23 أبريل - 6:10:07

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


ايه يا جماعة خليكواخوات
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

ريم
عضو جديد
عضو جديد

انثى تاريخ التسجيل : 15/03/2009
عدد الرسائل : 10

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف maro في الخميس 23 أبريل - 8:41:52

ياعنى عليك يانموووووور
والله الراجل كان امير
معلش ياحسام انت الكبير برضو
واعفو عنه ده كان الراجل بيعمل معاك الواجب وانت مسجون تعمل فيه كده
صدق اللى قال خير تعمل شر تلقى
والله يانمور هتوحشنا متخفش هدعيلك وانا دعوتى مقولكش لسما على طول حتى اسال عليا كده متجربه وبتجيب نتيجه
واسكتى انتى يانيرفين لتدخلى بداله وساعتها عليكى العوض من حسام
والنبى ده حسام ده طيب وقلبه ابيض مساااااااء الخير ياحسام
بدعيلك ربنا يطول فى عمرك هاااااااااااه انا اختك برضو
avatar
maro
.
.

انثى تاريخ التسجيل : 05/04/2009
عدد الرسائل : 1370
الموقع : Alex

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف nemr في الخميس 23 أبريل - 20:57:52

حد يفتكرنى يا جماعة
طاب مفيش استأناف
اعدام مرة وحده
الجامع جامع التوبه يا نرفين
اه التوبه جات والواحد بيودع ابقوا افتكرونى




واطلبوا لى السماح

nemr
نائب
نائب

ذكر تاريخ التسجيل : 08/04/2009
عدد الرسائل : 1758
6
2
الموقع : دمنهور

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف نادر في الخميس 23 أبريل - 21:12:50

ههههههههههههههههههههههههههههههههه اعدام مرة واحدة يا ابو الانمار هههههههههههههههههههههه ومن غير استئناف كمان ده ظلم والله وافترا ههههههههههههههههههههههههه ملحوقة يا نمر شوفلك محامى خلع يطلعك من الموضوع زى الشعرة من العجين هههههههههههههه وانا هشيل معاك فى اتعاب الابوكاتو يا سيدى ولا يهمك بس تخرجلنا منها بالسلامة كدة ممكن انا بقا احبس نيرفين ممكن هههههههههههههههههههههههههههه اتفضلى يا نيرفين شرفى فى السجن ههههههههههههههههههههههههههههههه المرة الجاية ارجعلكم واحبس مارو مارو ههههههههه
avatar
نادر
نائب
نائب

ذكر تاريخ التسجيل : 23/03/2009
عدد الرسائل : 832

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف NOUR في الجمعة 24 أبريل - 2:21:23

ههههههههههههههههه
ليه كده يا حسام والله كان ط
يب بس كلامك ماشي علي الكل يا باشا هههههههههههههههه قولتلو بلاش ههههههههههههههه ماسمعش الكلام السجن للجدعان حضري نفسك يانيرفين الاكل عشان نزوره بقي والا اقولك مشواره بعيد بلاش لما يخرج نبقي نهنى وخلاص هههههههههههههههههه
avatar
NOUR
.
.

انثى تاريخ التسجيل : 02/04/2009
عدد الرسائل : 203

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف حسام في الجمعة 24 أبريل - 3:45:07

متزعلش يا نمر انت حبيبى طبعا وانا عمرى ما اقدر ازعل منك ابدا وشرف ليناياباشا نتسجن على ايدك مفهاش كلام بس انت عارف لازم البشر تشوف انياب الاسد زى ما الناس واخده بالها انك نمر





السجن للجدعان وعموما نادر قام بالواجب وحبس نيرفين




ههههههههههههههههههههههههههههههه

فرحت فيكى يا نيرفين وانتى داخلة السجن حتة حتة انا حبست قلبك ونادر حبسك على بعضك


نور دلؤقت مش هتسكت وهتفرح فيكى
avatar
حسام
مدير
مدير

ذكر تاريخ التسجيل : 07/11/2008
عدد الرسائل : 1130

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف نيرفين في الجمعة 24 أبريل - 4:03:31

والله ماااااااااشى يا نااااادر
انا عملتلك ايه بس؟؟؟؟؟؟
ده انت كده فتحت النار على نفسك يا سى نااااادر
واهو يوم ليك و60 يوم عليك
ماااااااااااااشى
وانت فرحان فيا يا سى حساااااام
ده انا برضه نيرفين اللى خرجتك من السجن
ولولايا كان زمانك فى ظلمه السجووون اسييييييير
ماااااااشى لك يوم يا ظاااااااااالم
هههههههههه
متشكرين نااااااااادر باااااشاااااا
شوف اللى هيجرالك بقاااا منى انت وسى حسااااااام
ان ماخلتكم تلفوا حوالين نفسكم
avatar
نيرفين
مشرفة عامة
مشرفة عامة

انثى تاريخ التسجيل : 12/03/2009
عدد الرسائل : 1901
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف nemr في الجمعة 24 أبريل - 4:08:19

ولا يهمك حسام انت بردو حبيبى ولازم تكون اسد واه الحمد لله خرجنا حسن سير وسلوك
ههههههههههههههههههههههههههههههه
نيرفين والله هتوحشينا متخفيش مش هنسيبك اجدع محامى وزيارات بقى وعيشه
ده انتى هتشوفى ايام فى السجن ده
ههههههههههههههههههههههههههههه
حسام حاطط هناك مخلوق عجيب وشكله لطيف


هههههههههههههههههههههههههههههههه

nemr
نائب
نائب

ذكر تاريخ التسجيل : 08/04/2009
عدد الرسائل : 1758
6
2
الموقع : دمنهور

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف نيرفين في الجمعة 24 أبريل - 4:11:48

كده يا نمــــــررررررر
يالهوووووووووووى مكنش العشم
تيجى منك انت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لالالالالالالالالالالالالا
مش مصدقه
وكمان تحطلى المخلوق اللى مش عارفه ابصله من الخووووووف ده
شكرا يا نمر
مردودالك فى الحبسه اللى جايه ان شاءالله
ههههههههههههههههههههههههه
avatar
نيرفين
مشرفة عامة
مشرفة عامة

انثى تاريخ التسجيل : 12/03/2009
عدد الرسائل : 1901
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف حسام في الجمعة 24 أبريل - 4:13:46

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه انا يا نيرفين تهددينى وتقولى كدة على وانا اللى عمال اقول اسد وانياب اسدوعامل زيطة وزمبليطة وناقص البس وش اشكيف وتقوليلى ستين يوم وحطالى صورة كمان لمراجيح كوكى دارك ههههههههههههههه وانا مش بحب اروح كوكى مارك عشان متعود على كوكى كوين انا بهذر والله يا نيرفين انا كنت داخل ابشرك بالخروج من السجن اللى رماكى فيه ندور

بعد ما سمعت انهم نازلين فيكى تعذيب لالالالالالالالالا يا نيرفين مكنش العشم ده انا جبت محامى صينى يترافع عنك

بس للاسف عاوزين الفين دولار فى الجمارك عشان يدخلوه من المينا وهو دلؤقت فى قرية البضايع فى صندوق خشب

نفر منكم يتبرع يا ولاد الحلال ويطلع المحامى من قرية البضايع دول كلهم الفين دولار يا جماعة ده نيرفين مش كدة عيب والله

عموما انا جايب كارت من الادمن لادارة السجن خلاص بقا ياجماعة عشان خاطرى

اخرجى يا فينا اتمشى شوية فى طرقة السجن


8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8

8

8
8
8
8
8
8
8
8
8

ومبرووووووووك ليكى افراج يا نيرفين
avatar
حسام
مدير
مدير

ذكر تاريخ التسجيل : 07/11/2008
عدد الرسائل : 1130

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف نيرفين في الجمعة 24 أبريل - 4:22:41

ده افراج ولا زل
ده انا روحى طلعت على ماوصلت لكلمه الافرااااااااج
قلت ايه اخرجى اتمشى فى طرقه السجن؟؟؟؟
بقى تاعب نفسك وجايب محامى صينى
وبتلم تبرعات عليا
وفى الاخر اتمشى فى طرقه السجن!!!!!!
ياخراااااااااابى
بس الحمدلله لقيت افراج كنت خايفه الاقى كارثه بصراااحه
ما انا عارفه مقالبك
تسلم حسااااااام باشااااا
مردودالك فى الافراح ان شاءالله

مش معقول السجن يفضل فاضى كده
بس انا هطلع جدعه
ومش هعملها معااااااك يا نمر انت ونادر
هديكم هدنه
لكن بصراحه
نفسى اسجن








ريبوووووووووو
اتراااافع عن نفسك بقا يا باشااااااا
ههههههههههه
avatar
نيرفين
مشرفة عامة
مشرفة عامة

انثى تاريخ التسجيل : 12/03/2009
عدد الرسائل : 1901
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف shaky في الجمعة 24 أبريل - 7:40:47

بجد لعبه حلوه بس انا بقي نفسي اخرج ريبو واسجن نيرفين رغم اني متكلمتش معاها بس بحبها ونفسي اشوفها في السجن عشان اجبلها عيش وحلاور وتتحايل عليه اترافع عنها بقي
avatar
shaky
.
.

انثى تاريخ التسجيل : 13/04/2009
عدد الرسائل : 2384
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف نيرفين في الجمعة 24 أبريل - 7:51:22

[center]يا شاااااااكى بس حب ايه ده اللى اخرته السجن
ده على رأى المثل اللى بيقول
ومن الحب ماسجن
بقا انا ماشيه وراكى فى كل حته ارحب بيكى
وانتى راحه تسجنينى
كتر خير ساعتك يافندم والله
اميرررررررررره والنبى
هههههههههههههه
بس انا مش هتحايل عليكى تترافعى عنى
يعنى انتى ترمينى فى السجن بمزاجك
وانا اتحاااااااايل عليكى تخرجينى طيب ازاااااااى؟؟
ده انتى كده هتجبيلى اعدااااااام
اخويا ريبوووووو
ده انا كنت بهزرر معااااك والنبى
مش هتترافع عنى ولا هتسيبنى كده
ده انا كنت هخرجك صدقنى
يا مااااارو يا حسااااااام
حد يخرجنى
يالهووووووووووى

[/center]
avatar
نيرفين
مشرفة عامة
مشرفة عامة

انثى تاريخ التسجيل : 12/03/2009
عدد الرسائل : 1901
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف shaky في الجمعة 24 أبريل - 7:55:45

ده من حبي فيكي اني سجنتك حب الدببه بقي عشان محدش يكلمك غيري من ورا الاسوار بس زي ما دخلتك هخرجك وادخل ماااااااااااارو عشان تجرب
بس اوعي اخرجك تدخليني
avatar
shaky
.
.

انثى تاريخ التسجيل : 13/04/2009
عدد الرسائل : 2384
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف ~repoo~ في الجمعة 24 أبريل - 8:00:36

الاستاذ محمد حاضر عن المتهم ريبو
اولا بندفع ببطلان الاجراءات لعدم الحصول علي اذن من النيابه العامه
ثانيا ندفع بكيديه الاتهام وتلفيقه نظرا للتزامن والتعاصر بين وقوع الجريمه ووجودي ع الشات انا وقت وقوع الجريمه كنت ع الشات وحتي اسالو عموو ياهوووووو
ثالثا ندفع بالبطلان ف سير الدعوي مما اثر ع الحكم اذ انه طبقا لقانون العقوبات الماده اللي انتو عارفينها طبعا لايجوز الحكم ع المتهم الا بعد اجراء التحقيقات معه ويجب ع النيابه العامه انتداب محامي للدفاع عن المتهم اثناء سير التحقيق وهذا مالم يحدث اصلا يا استاذه نرفين
رابعا من جماع ماتقدم نري ان القضيه باتت جاهزه لاصدار الحكم فيها حيث يتبين لنا بعد سماع الاقوال ومطالعه الاوراق انها تنطوي علي جريمه جنائيه ومن ثم يحكم علي مرتكبها بالسجن
والتمهم ده هوووووووووووووو











نمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر النمــــــــــــــــــــــــــور
اللي كله نووووووووووووووووووور واعمق من البحوووووووووووووور

واحب الفت انتبهاكو لحاجه عشان انتو بجد زهقتوني يعني لا نافعين ف لعب ولا ف جد
مفيش حاجه اسمها سجن احتيــــــــــــــــــــــــــــــاطي
اسموووووووووووو حبس احتـــــــــــــــياطي
وميرسي ع اللعبه الجميله دي يا ادمن
وبعدين كده يا ادمن انتا هاتوقعنا كلنا ف بعض انتا تخترع الاختراع وكلنا نحبس ف بعضنا وانتا ف االخلعوووووون والله ماينفع كده اللي حضر عفريت بقي يصرفه هههههههههههه

~repoo~
.
.

ذكر تاريخ التسجيل : 17/04/2009
عدد الرسائل : 102

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف nemr في الجمعة 24 أبريل - 8:07:32

ههههههههههههههههههههههههههههههه
اه ده يا ريبو
كل ده دفاع كان لازم تحبسى رجل قانون يا نيرفين
ده مش اى رجل قانون ده لبط اسألونى عليه ربنا يستر منه حد يطلعه يا جماعة
ومتخفش يا ريبو هجبلك عيش وحلاوة واجى ازورك
انت مهما كان حبيبى
بس بردو لازم تقعد النهارده فى الحبس
والا تبقى خارج عن القانون
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تصبح على خير واشوفك فى المحكمة

nemr
نائب
نائب

ذكر تاريخ التسجيل : 08/04/2009
عدد الرسائل : 1758
6
2
الموقع : دمنهور

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف نيرفين في الجمعة 24 أبريل - 8:15:18

جبته لنفسى والنبى يا نمر يا خوياااااا
انا بقالى ساعه بقرء فى المرافعه ولقتنى ولا فاهمه حاجه
خيبه عليااااااا
بس انا فاهمه ان شاكى ربنا يخليها خرجتنى من السجن
ودخلت مارو
فبقت مارو اللى فى السجن
جه المتر ريبوووو
مش عارفه متر وريبو ازاى مش جايه
ماعليناااااااااا
سجنك انت يانمرالنمووووووور
ده الحاجه الوحيده اللى فهمتها من المرافعه
لالالالالا
محدش يقولى انى فهمت غلط والنبى ده انا كده اعيط بجد
يبقى ازاى يا نمر ريبو اللى يقعد فى السجن
لا متسكتووووووش كده
حد يفهمنى مين المسجووووووون
دلووووووووووووووووووووقتى
avatar
نيرفين
مشرفة عامة
مشرفة عامة

انثى تاريخ التسجيل : 12/03/2009
عدد الرسائل : 1901
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف shaky في الجمعة 24 أبريل - 8:22:49

هوه ايه ده بقي لا حول الله يارب انت من زمان كده ياريبو ولا دي حاجه مؤقته وهاتخلص ولا بتاخدلها انتي بيوتك اجبلك بدل ماتعدينا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الحقونا بحقنه بسرعه
avatar
shaky
.
.

انثى تاريخ التسجيل : 13/04/2009
عدد الرسائل : 2384
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف نيرفين في الجمعة 24 أبريل - 8:30:26

لالالالالالالالا يا شاااااكى
اصل الظاهر كده ريبو

هههههههههههههههههههه

متفهمنا يا ريبو ايه الموضوع
مين اللى مسجوووون دلوقتى
الظاهر زى ماقالت شااااكى
انت محتاج حقنه انتى بيوتك

متقلقش


هااااااااااااا
احسن دلوقتى مش كده
واضح واااضح
فهمنا بقاااا
مين اللى مسجون دلوقتى؟؟؟

avatar
نيرفين
مشرفة عامة
مشرفة عامة

انثى تاريخ التسجيل : 12/03/2009
عدد الرسائل : 1901
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف shaky في الجمعة 24 أبريل - 8:33:45

خلي بالك نيرفين تديله الحقنه غلط العدوي تزيك بس تعالي انتي بقي هنا قوليلي بتعملي او بتجيبي الصور اللي ماشيه مع الكلام دي ازاي انا هشد شعري وهقع من علي الكرسي لاني مش عارفه
avatar
shaky
.
.

انثى تاريخ التسجيل : 13/04/2009
عدد الرسائل : 2384
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف maro في الجمعة 24 أبريل - 8:46:59

يانهاااااااااااار ابيض عليكم
بقى كل ده يحصل من وراياااا خواااااااانه
حببتى نيرفين مبرووووك على البرائه ياقمر محدش قالى والله
وانتى ياست شاكى اول متتدخلى كده تتشاكى عليا انا ودخلينى السجن
اقول ايه عليكى ادعيلك دعوه من دعويا اللى مش بتخيب ابدا
وايه ياعم ريبو مالك كل دى مرافعه على راى نيرفين مش فهمت حاجه خالص هى الترجمه هتنزل امتى علشان افهم
مبروك على البرائه نموووور منجلكش فى حاجه وحشه
وانا نفسى بقى اسجن شاكى بس بعد اما اعرف انا لسه مسجونه ولا لا ومين اللى مسجون اصلا لغبطونى
avatar
maro
.
.

انثى تاريخ التسجيل : 05/04/2009
عدد الرسائل : 1370
الموقع : Alex

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف نيرفين في الجمعة 24 أبريل - 8:51:32

ابدا يا شاكى هى صور موجوده فى موقع
بشوف المناسبه للكلام
وبمشى ردى معاها
دى كل الحكايه
هههههههههه

صحى النوم يا مااارو هاااانم
اتسجنت وخرجت وانتى ولا انتى هناااااا
المفروض ان ريبو سجن نمر ده اللى فهمته
والله اعلم
ريبوووو راح ينام ولا قال مين اللى مسجووون
بينه بيفكرلنا فى مرافعه
ربنا يستر
قالك مفهموش الاولى
يمكن يفهموا التانيه
ههههههههههه
عنده امل بينه
ههههههههههههههههه
avatar
نيرفين
مشرفة عامة
مشرفة عامة

انثى تاريخ التسجيل : 12/03/2009
عدد الرسائل : 1901
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف shaky في الجمعة 24 أبريل - 9:36:38

avatar
shaky
.
.

انثى تاريخ التسجيل : 13/04/2009
عدد الرسائل : 2384
6
2

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سجن جوانتانمو

مُساهمة من طرف NOUR في الجمعة 24 أبريل - 22:11:48

ههههههههههههههههههههههههههههههه
ايه ده كله اسيبكم اجى القيكم مولعين في بعض براحه يا جماعه مش كده
avatar
NOUR
.
.

انثى تاريخ التسجيل : 02/04/2009
عدد الرسائل : 203

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 4 من اصل 18 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 18  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى